24 februari 2015

Tisdag 24/2 Möte och träning

Idag skulle jag på möte hos Nyföretagar Centrum
i Skövde. Tog bilen, parkerade uppe på taket
på Commerce, betalade och gick mot dörrarna.

Drog i dörren och den var LÅST! *GAAA*
Gick fort till andra sidan av taket och drog
i de dörrarna också men de var låsta de med!

Vad ska jag göra?! Hörde någon klev in i 
sin bil, jag stannade den och frågade kvinnan
om hon visste hur jag kom ner från garaget.

Hon visste inte det heller men erbjöd mig
lift ner från garagetaket så jag kunde gå
till mitt möte. Jag kom i tid som tur var!

TACK snälla du för hjälpen!
Om man hjälper andra så kommer
hjälpen tillbaka en dag, och idag
var det min tur att få hjälp! 

Idag var det dags för lite träning igen.
Först lite styrketräning, pass 27/100.

Sen blev det dags för lite spinning.
Det var länge sen, men denna gång var det
Actic Skövdes Julia som höll i det.
Tungt och svettigt pass var det!
MEN så skönt efteråt!
Detta blev pass 28/100.

Är med i en grupp på facebook där
man ska göra 100 pass innan midsommar.

Nattinatti!

Inga kommentarer: