17 augusti 2016

Onsdag 17/8 Garn, pärlor, tyg och kort

Tisdag 16/8
Idag så lös solen och jag kände att jag behövde
bättra på färgen, den lilla jag har, tills på lördag.

Och vad kan man göra då?
Jo, man kan ju alltid nysta!

Kallar detta för multitasking! *hahaha*

I tisdags provade jag äntligen klänningen.
Den var fortfarande för stor så jag fick
modifiera den lite. Detta fick jag ta bort.

Nu sitter den som den ska tror jag. Liiite stor kanske,
men jag är jättenöjd! 

Bilderna är ju inte så bra men,
men, kan inte få allt! 
Står som en brottare på den ena bilden.

Onsdag 17/8
Idag fick jag lust att göra ett armband.
Det blev detta! Pärlorna är köpta i USA
för typ flera år sen! Och nu har jag använt dem! 


Idag var det äntligen dags för scrapbooking
med Ulvåker-gruppen! OJ vad jag har längtat!

Gjorde detta kortet med en älva och texten
"Du är guld värd".
Pris 25 kr + porto.
SÅLD

Sen gjorde jag detta 50-tals kort.
Ingen text.
Pris 25 kr + porto.
SÅLD

Nattinatti

Inga kommentarer: