28 oktober 2017

Fredag 27/10 Mycket olika

Måndag 16/10
Blev färdig med den lilla kassen.
Denna har flyttat till Skövde kontorets monter 
hos ABF Skaraborg.

Fredag 20/10 
Blev klar med ett stjärnpanband som jag virkat.
Virkad i Svarta Fårets Moschi, 
80% superwash ull och 20% alpacka 
Virknål nr 4.

Lördag 21/10 
Har för första gången provat decopauge med
en servett! Blev faktiskt nöjd!

Provade även att göra det på ett block. =o)

På dagen var jag på scrapdate i Skövde!
Fick gjort dessa sex kort!

Kostar 25 kr/styck + porto


På kvällen kom detta fina stjärnpannband till!
Virkad i Viking garn reflex.
Virknål nr 4

Söndag 22/10 
Sydde denna jeanskasse för att visa på en
cirkel som vill hålla på med återvinning av
olika slag. Inte bara sy.

Jag är jättenöjd med den!

Hittade ett kort på mig när jag var liten!
Ett litet modelejon! *hihi*

Måndag 23/10 
Ja, många av oss känner nog igen den där känslan
när man tror att glaset höll på att välta men man
klarade det! Eller inte!!!

Denna gången var det inte!
Ett helt glas vin splashade ut på bänken
och spisen och ja, emellan då också! *hahaha*

Ska de va så ska de va!

Onsdag 25/10 
Idag var det date med Ulvåker scrapparna!
Himla mysigt gäng!

Fick gjort dessa fem kort.

Kostar 25 kr styck + porto


Torsdag 26/10 
Ja, jag kan ju bara konstatera att det är himla
mörkt ute när jag åker till och från jobbet!

Fredag 27/10 
Ja, min dag började ju himla bra!
Jag sätter på skalskyddet på huset när jag sover.
Och för att inte glömma bort att stänga av det
så ställer jag saker ivägen för ytterdörren.

Mene, eh, ja, jag kanske borde göra det
framför altandörren också!
För i morses så öppnade jag dörren för
att kolla jacuzzins värden och jädrar
 i min låda ad det tjöt!!! *hahaha*
Jag blev jätterädd!


Sector Alarm ringde någon minut efter
och kollade så allt var bra!
Fy för fasiken vilket uppvaknande!


Lite skoj till helgen!
Om ni inte har något för er på lördag och söndag
så är ni hjärtligt välkomna till Tibro och Skövde!

Det är de två sista stick och virkeventen
för i höst! Här säljer två olika garnaffärer garn
och så är det tre olika workshops per dag där Stisse
på söndagen visar macramé och jag visar olika tekniker i 
stickning och virkning båda dagarna.

Inga kommentarer: