6 april 2008

Pustar ut lite =o)

Så, nu har helgen farit iväg igen. Det är jobbigt att bli stor! ;)

I fredags fick jag gäster som ville ha fika och dyligt. Min kära lilla Mamsing och mojmoj kom ner också.

På lördagen sprang vi tre på Gengåvan (second hand), Röda korsets Kupan (second hand) och ytterligare en second hand butik. Det var jättetrevligt! Efter det bar det hem för att laga middag som jag hade bjudit några på. Himla svårlagad mat var det, TACOS!!!! ;)

Idag söndag for min lilla Mamsing och mojmoj hem igen. Men, jag får se dem en liten skymt nästa helg. För mitt husband och familj har köpt en Åbo-biljett på 2 dagar. Mitt husband och jag skall fara iväg fredagen den 11e och komma hem igen söndagen den 13e. Det skall bli såååå trevligt så! =o)

Min lilla Mamsing skall bjuda mig på en resa upp till Stockholm den 25e, middag på restaurant och en biljett till en konsert med Björn Skifs den 26e! Det skall bli jätteroligt!

Så i helgen har det inte blivit något handarbete eller bloggande förrns nu. *hihi*

Inga kommentarer: