3 april 2011

I förskott =o)

Imorses när jag vaknade var jag jätteglad!
Kolla mina vrister!!!
Samma lika i storleken!!!
*jihuu*
Blev dock lite större under dagen.

Av familjen fick jag en Bluetooth till min lilla mobil.
En laddningsbar sådan.

Av Bea fick jag ett par nya träningsbyxor.
Sjukhuset klippte sönder mina favvobraller.

Sen gav hon mig detta kortet åxå-*hehe*

Sicken doter (inget stavfel) man har! *flinar*

Tidigare i veckan fick jag även detta fina armband av Bea.
Har redan hunnit använda det två gånger. =o)

Och idag bakade jag Kärleksmums för andra gången i
mitt liv. *s* De blev inte så torra som förra gången.
Gjorde en dubbel sats och hällde även i 2 dl mjölk.
Jisses så hög den blev! *hahaha* Men god!

Hade även köpt en fin "tavla" på 15 kvadrat i Mariestad.
Den kan man ha smycken på men jag såg den i
hallen som en nyckel-hängare. =o)

7 kommentarer:

mary-ann sa...

GRATTIS på 27årsdagen :pp kram

Pärlmudden sa...

Grattis på födelsedagen!
Ses imorgon!
KRAMIZZZZ

Sunna sa...

Ja må hon leva hurra hurra

Paradiset Kaos sa...

Grattis!

Smycka sa...

Tack alla goa! Kramelikram till er alla =o)

Pst
mary-ann tack för den härliga åldern! *hahaha*

Marianne sa...

Grattis!!!

Smycka sa...

Tack Marianne! =o)