13 april 2011

Ynklig och lycklig

Idag är jag hemma för jag är ynklig. *staaackars mig*
Jag mår illa och har ont i huvudet. *hm*

Nu när jag slängde upp min högerdojja på bordet såg jag
att den var ju inte alls så svullen som den brukar vara!!!

Genast tog jag fram vänsterdojjan och jämförde.
Ser ni? De är lika stora! *jihuu*
Med andra ord så har nog sjukgymnasten rätt,
jag ska inte gå så mycket som jag har gjort. *ler*

Utsidan hänger inte som den brukar göra.

Inte heller insidan.

Kan gå relativt bra, haltar inte så mycket längre.
Dock är det svårt att komma igång att gå efter att jag suttit lite.
Men, men det går bättre och bättre. Ska till sjukgymnasten
imorgon igen och se vad han säger. =o)

4 kommentarer:

myzpyz sa...

var rädd om dig o foten!
krya på-kramar

Sunna sa...

Krya på dig, foten ser ju riktigt fin ut

Rosenvante sa...

Trodde först att det hänt nått med din fot, jisses så du skräms.
Hoppas du är piggare nu och benet ser ju finfint ut.

Smycka sa...

myzpyz: Det är jag! kram kram

Sunna: Jaa, jag tyckte det också. Men när jag går för mycket så svullnar den upp och värker.

Rosenvante: Ojda, det var inte meningen att skrämma dig. *ler*