19 april 2011

Ikväll

Idag när jag kom hem hade jag ett paket! =oD

Det var mitt garn som jag köpt och en present!
Presenten innehöll två jättesöta handdukar
som jag fick av Syster PJ.
TACK snälla! Kram påre!

Efter middagen så städade vi åt Plutten. Han blev jätteglad! =oD



Här är en liten kort film med Plutten. ;)


Efter burstädningen så pärlade Bea och jag.
Hon lyckades med det som vi andra också har gjort,
hon tappade ner ett pärlrör som öppnade sig när hon
skulle ta upp den. *hihi* Här sitter hon under
köksbordet och plockar pärlor. =oD


Här är armbandet som Bea gjorde.

Bea gjorde ytterligare ett armband, det gula längtst ner.

Jag gjorde ett armband i blått.

Ett i grönt och rosa.

Ett orange.

Mina armband finns på Ulrica säljer.

3 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Bra det kom fram. Jag o Emma postade det när vi åkte hem från PJ i söndags.
Hoppas allt är bra med dig!
Kramizzz

Rosenvante sa...

Hon är duktig tösen.
Vilken fin nåldyna du köpte, smart att ha den med sig på armen när man jobbar.

Nina BF sa...

Grattis i efterskott! Jag är hemskt dålig på att hänga med men såg i ett gammalt inlägg hos Pärlis att du fyllt år så bättre sent än aldrig... Kramar