6 november 2011

Helgen


I fredags åkte Bea, Matilda och jag upp till Stockholm.
Vi lunchade på Subway i Arboga. *mums*


Jag skulle till Älvsjö med min Mamsing
och lilla Momo medans tjejerna
drog till stan och shoppade. =o)

Här har vi kommit fram till den efterlängtade mässan!
Taskig bild, jag vet. ;)


Efter att ha gått omkring i 4 timmar var det
dags att äta lite. Vi var hungriga och trötta.

Jag hade på mig mitt armband med mina rosor.
Missade många men sprang på Eldstickan. Himla trevligt! =o)


När klocka var halv fyra kände vi att nu är det nog bra.
Trötta i både huvud och fötter.


Dagens skörd;
8 nystan Svarta Fåret Grace 47% akryl, 53% polyester,
2 nystan Svarta Fåret Chloe 21% ull, 32% akryl, 47% polyamid,
2 nystan Filati da Collezione i en härlig färg! =o)
Blev med en bok, ett mönster, pärlor och jersy-tyg-remsor.

När jag kom hem blev det kaffe i "min" mugg. *hihi*

Detta håller jag bland annat på med just nu.
Den röda är klar, ska sys ihop. Det svarta garnet
tog slut och jag hade inget mer med. Den lila får ligga
då den inte är ett beställningsjobb, än. ;)
Den vinröda påbörjades när det saknades
ett svart nystan. =o)

De stickas i Indiecita 100% alpaka-fleece på stickor nr 5.

Idag for vi hemåt, Bea, Matilda och Erica som jag hämtade
hos Eric. Fyra brudar i en bil! *skrattar*
Nä, det var väldigt lugnt kan jag säga. Jag tog dem på en
sightseeng för att se Arlanda stad, men de fick
bara se den på håll. *skrattar*

Det var typ då jag kom på att jag hade glömt att svänga
av för att köra mot Enköping! *asg*
Undra vem jag är släckt med?! Min Mamsing! *hihi*

Väl på väg åt rätt håll så hamnade vi i Arboga
idag igen och på Subway.
Nu är vi alla hemma och trötta. =oD

Inga kommentarer: