11 november 2011

I veckan

Den 9/11 när jag skulle åka hem från jobbet hade
jag fått ett mail att hade vunnit ett hemligt paket
Emmas hem och handarbete!
Nyfiken som jag är var jag ju bara tvungen att
åka dit och kolla vad det var! =o)

Jag valde ett nystan
Svarta Fåret Let´s Knitt Aloe Vera-garn i blå/lila.
Har aldrig stickat i det. =o)
Tack!


Efter det for jag ut till Väring till Garn Malin som
hade cafée där bland annat Pärlmudden, numer
Fru Malin (Malins maskor och stygn) och
systerpj var med.


Denna garnaffär är i lantlig och gammal miljö.
Jättetrevligt! =o)


Dörrskylten med stickning och nystan. ;)

Lite fin utanför också med stickning.

Här en stege med GarnMalins väskor bland annat.

En "blomsterlåda" med ljus och garn. ;)

Ja, jag blev med garn/grönsaker! =oD
Sex nystan Drops Eskimo och två
nystna Drops Alpaca.

Inga kommentarer: