19 november 2011

Lite blandat

Min fina sko gick sönder! *blä*

Men, gick tillbaka och de sa att jag fick välja en ny sko.
Provade och provade och provade och det slutade med
att jag kom hem med en likadan. *hahaha*
Så kan det gå! =o)

Idag var jag på Västerhöjd gymnasium på öppet hus.
Kikade bland annat på Erica när hon sjöng. Jättefint!

Här är det Bea och 5 till som har ett UF-företag.
TN = The Necessary, UF = ungdoms företag.
De heter The Necessary UF och finns på Facebook.

Himla bra julklapstips!
Mycket bra att ha! Bara att ta med sig när man ska
sova borta och snabbt måste packa ner lite saker. ;)

Närbild på necessären.
Innehåll: 1 schampoo, 1 balsam, 1 tvål, 1 deodorant,
1 tandkräm, 1 tandborste och 1 kondom.
Tjejer: 1 trosskydd, 2 ob, 1 hårsnodd och 2 hårspännen.

Killar: 1 raklödder, 1 hyvel, 1 spatel och 1 vax

Himla fina saker! Jag köpte en själv! =o)

Efter öppet hus for jag till Rusta och kom
ut med bland annat dessa,
Novita Rose mohair (65% akryl, 35% mohair)
för att göra en sjal med effektgarn i tänkte jag.

Husbandet och jag for till Kryddan och käkade lite
god mat igen. Inga "barn" hemma. Det var jättegott idag också!
Jag blev lite trötter i ögat efter maten så jag skulle
bara vila lite. Det blev visst i typ 3 timmar!!! *hövva*
Ja, ja, min kropp behövde säkert det. *hehe*

Just nu Husbandet håller på att montera upp "högskåp".
De är hela 160 cm "höga"! *hihi*
Just nu monteras det dörra. =o)

Inga kommentarer: