13 maj 2012

Söndag

Nu är den ljusblåa tubhalsduken klar. Ska bara sys ihop och sätta dit ett litet märke.
Stickad i Indiecita 100% alpaca fleece med rundstickor nr 5.
 
Idag har jag verkligen gjort rätt för mig!
Först gick jag en power walk i 5,33 km på 55 min.
Sen gick jag med Pluto 2,71 km på 36 min.
Efter det grävde jag lite på min jordhög, typ 4 skottkärror.
Efter det flyttade jag på 42 stenplattor. Lade dem två åt
gången, drog dem runt på baksidan, lade upp dem på
pall som låg uppradat, lade upp dem. Blev ca 21 turer med pirran.
Ja, jag är trött nu. =o)

Fick lite inspiration och gjorde dessa två memorywire
armbanden. Ett försvann direkt. *s*

Håller även på med en rund filt i grönt och blått. 
Virkas i bomullsgarn med virknål nr 2.

2 kommentarer:

Cicki sa...

Så läckra armband!

Tatiana sa...

Jättefin halsduk-tub.
Armband är så vackra, inte konstigt att första försvann direkt.