1 oktober 2014

Onsdag 1/10

Efter jobbet idag for jag till Dollarstore och fann
dessa söta servetter. Kunde inte motstå dem! 

Idag var det dags för lite spinning med 
Actic Skövdes Alma och hennes svettiga 
hårdrockspass! Så himla skönt efteråt!

~ ~ ~ ~ ¤ ~ ~ ~ ~

Idag for hjärnan iväg igen!
Nu har jag fått ihop lite mått som jag tror är
funktionella. Ritade även olika förslag
på handtag. olika långa och i olika modeller.

Ska bli så roligt att rita upp i riktig skala
och sedan börja sy!

Tror det kan blir riktigt bra om jag
blandar lite på de modeller jag redan sytt
till en och samma väska.

Tror att om en väska som ska hänga 
på axeln så kanse det är bäst med en oval. 
Och om jag ska hålla den i handen så är det kanske 
bäst med en rund.

*hm* Tåls att tänkas på!

God kävll!

Inga kommentarer: