7 februari 2015

Fredag kväll 6/2 Systund

Idag tog jag en ledig dag för mina kär muskler
skrek att de inte ville göra någon aktivitet idag!
Man måste lyssna på kroppen också.

Ikväll blev det lite sytt.
Jag tänkte jag skulle fodra mina två
scrapbags. Den första fixade jag till botten
för den var knasigt isydd. Och när jag
fixat botten och skulle börja med fodret så
ser jag något jättedumt!
Jag har sytt ihop bagen upp och ner!!!
*hahaha*

Gör om, gör rätt!
Knappen var inte den bästa men den får duga. =o)

Den rosa scrapbagen blev så här.
Jag har tydligen en viss tendens till att göra
dessa lite för höga. *hm* Får öva på detta!

Imorgon är det så äntligen dags för en
syträff med fina damer. 

God natt!



1 kommentar:

Rosenvante sa...

Är det inte så att man ska göra alla de där felen innan man är fullärd?
De ser så fina ut, lyllo dig som kan göra själv.
Bra att du lyssnar på kroppen, själv låg jag hela eftermiddagen igår med huvudvärk och så ont i rygg o nacke. Idag känns det lite bättre, men inte bra.