27 februari 2015

Torsdag 26/2 Sytt, träning och lite mat

Så, idag har jag kviltat färdig min duk, igen!
Kviltade hjärtanen istället för ramen.
Tyckte det såg bättre ut och nu funkade
symaskinen också! *jihoo*

Sen så har jag lärt mig att man ska märka
sina alster när man sytt färdigt dem.
Tänkte igen dåra att jag får väll böra med denna.

Sydde på maskinen på frihand så ja, 
det ser för hemskt ut! *hahaha*
Men det bjuder jag på! =o)

Idag tänkte jag prova Runkeeper på gåbandet.
Och, eh, det funkade väll till viss del! Den visade
tiden men inte distansen! *hahaha*
Därför blev det ett foto på displayen. *ler*

Idag var en bra dag!
Började med att sätta PB (Personal Best/Person Bästa)
i rygg- och magmaskin till 90 kg! DET kändes jättebra!

Gick vidare till magmaskin till en magmaskin och
där blev det PB också, 55 kg! 
Whohooo vad bra det känns!

Tredje maskinen som kör axlar är rätt så ny för mig.
Men idag blev det 30 kg i den! YES!

Fjärde maskinen som kör bröst- och ryggmuskler.
Först gör jag bröstmuskeln och då ökade jag med
2,3 kg till 25,3 kg.

Och för ryggen ökade jag med samma vikt till 32,3 kg.
Kändes skönt det också!

Här en variant på rodd som också kör ryggen.
Började på 57 kg men det kändes ganska lätt.
Nästa repetion ökade jag till 64 kg och kände
att jag hade mer att ge. Så jag ökade till 71 kg
och ta mig attan! Det gick!

WOHOOO!

Efter en timme på gåbandet och 45 min
styrketräning kändes allt jätteskönt!
Då var det dags att ladda med lite Herbalife.

Och efter ett gött pass är det bra att äta lite!
Idag blev det sjögräs, eller näh, jag menar
Bönpasta av soyabönor, Fettuccine.

Jättegott!

Japp, jag är enformig i min mat! *hahaha*
Det blev nötfärs med min vanliga blandning.

Gott var det i alla fall! =oD

Nattinatti

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Det finns vissa maskiner jag skulle velat köra också, de för nacke och rygg. Känner du att du blir starkare och nu menar jag inte att du tar högre vikter utan i verkliga livet alltså.