3 februari 2015

Tisdag 3/2 Snöskottning igen, naglar och träning

Idag blev det snöskottning igen.
Fast idag skottade jag bara vår del. *hehe*
Träning 16/100 innan midsommar.

Idag blev det även nya naglar.
Det blev gröna och svarta, dock inte riktigt som
jag hade tänkt mig. Men, men, jag är nöjd i alla fall!
Jag har inte gått någon kurs eller så utan är självlärd.

Det är lättare att göra på någon annan än sig själv. 

Ja, min viktnedgång går ju inte rasande fort inte!
*suck* Har även gått upp lite efter jul, men skam 
den som ger sig! Har gått på det igen, helhjärtat!

Jag ser ju i spegeln att jag har förändrats på
många ställen, men hjärnan är blind på vågens
siffror och det är inte bra. För de stämmer
oftast inte med verkligheten. Känner även
av att det händer grejer för ringarna är större. =o)

I kväll så kom jag äntligen igång igen med min träning!
Nu var det Tabata Cardio och det kändes bra! Jihooo!

Träning 17/100 innan midsommar

Denna tyckte jag var lite rolig!
Jag ser verkligen ut som ett troll när jag vaknar!
*hahaha*


Go kväll!

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Härlig färg.
Det är nog många som stirrar på vågen, tyvärr. Måttband är väl mera riktigt, har du mätt?

Smycka sa...

Tack! Jag har faktiskt inte mätt mig, men jag känner på kläderna och ser förändring på gamla kort och i spegeln. =o) Viktigast av allt, jag mår bra av att träna! ;)