9 juni 2015

Tisdag 9/6 Skolan och träning

Virkat en liten väska på frihand.
Påtat ett handtag till den och idag har jag sytt på
en liten detalj längst fram.

Sista bilden är en mormorsruta.
Har varit jättelat och inte fäst en enda tråd!
Utan jag knöt dem! *hihi*

Dessa två är förslag på vad man kan göra på
fritis i Billingskolan.

Igår skulle jag vara med på Outdoor fitcamp.
Men, kände direkt att detta inte var något för mig!

Utan jag gick in och körde ett hårt styrekträningspass
istället. Gick himla bra! Trodde jag skulle
vara tröttare än vad jag är.

Idag har jag totalt lunkat i 45 minuter.
Cyklade ner till träningen och hem.

Och idag tisdag var det dags för lite Tabata Cardio
med Shake It Now-gruppen.

Strålande solsken och en bra pass!
Sen tog jag cykeln hem igen. *hihi*

Med dessa pass betyder det att jag har endast fyra pass
kvar på mina hundra pass före midsommar! =oD

Nattinatti 

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Bara 4 kvar och det är ju mer än en vecka till midsommar, det fixar du ju lätt som en plätt det. :))

Smycka sa...

Tack snälla! Jo, jag hoppas att jag fixar det! *hihi*