11 juni 2015

Torsdag 11/6 Sista dagen och barnbarn/bonusbarnbarn

Den 8/6 var det dags för utryckning igen för brandkåren.
Vi samlades på fotbollsplanen och räknade in oss.
Det visade sig att det inte var något farligt
så vi fick gå in igen, tack och lov.

Idag var sista dagen i Billingskolan.
Jag bjöd "mina" barn på lite glass och de 
tyckte det var jättegott! *ler*

Glad sommar på er alla barn!

På måndag börjar jag mitt sommarjobb på
Transportstyrelsen i Mariestad.
Ska bli roligt att träffa gamla arbetskamrater.

Här är en liten gladfis som heter Loke, mitt barnbarn.
Honom träffar jag tyvärr inte så ofta så
jag får många kort och små filmer.
DET gillar jag!

Igår var mitt bonusbarnbarn på besök, Leo.
Den lilla "nissen" träffar jag oftare och får 
gulla med. Tyvärr ingen bild idag.

Nattinatti alla!

1 kommentar:

Cicki sa...

Vilken goding han är....:-)