3 juli 2015

Fredag 3/7 Mycket olika grejs

Den 29/6 var det en hel regnbåge utanför Coop Extra i Skövde.

Den 26/6 blev det ny tapet i sovrummet. 
Det är min kudde ni ser längst ner.
Tyckte den var lite rolig. *hihi*

Den beställda barnfilten är klar.

Virkas i Lanett superwash, 100% merinoull.
Viknål nr 3,5.

Och levererad. 

Den 27/6 döptes Leo i Skara Domkyrka, mitt bonusbarnbarn.
Jättefint var det! Och Erica sjöng så tårarna
bara rann! Jättefint var det!

Bild 1: Fadder 1 Richard, fadder 2 Jerry (sonen), 
Erica, Pontus och Leo.
Bild 2: Dopfunten
Bild 3: Ljuset tänds.
Bild 4: Akten är färdig.

Nicklas, Loke och Bea.


5 generationer
Från vänster: Gamla mormor, Gamlagamla mormor, 
Mormor Jag, Son Loke, Mamma Bea

Jag och lilla Loke.
Fick tyvärr ingen bild på mig och Leo denna dag.

Nu har jag börjat på mitt sommarjobb hos Transportstyrelsen.
Denna utsikt hade vi igår, helt vindstilla och jättevarmt!

Foto från altanen igår kväll, 2/7.

Dagens frisyr!
En "trumma" som jag kallade denna knut för
när jag var liten. Lindade en rosa/cerise blomgrej runt.

Jag ju självklart hunnit med lite spinning också.
Detta pass var med Actic Skövde Arenas Julia.
Bra och tufft backpass! Svettigt värre! 1/100 pass innan jul

Här var det med den bästa av dem alla!
Hårdrocksspinning med Actic Arena Skövdes Alma!
Gillar hennes pass och japp, jag var jättetrött även här!
Nu har ju tyvärr Alma uppehåll på grund av semester 
till i augusti! Asså, jag kommer ju få abstinens!!! *hahaha*
2/100 pass innan jul

Att tänka på nu när solen är så himla varm!
Lämna inga barn eller djur i bilen!
Det går mycket fortare än man tror!
Ta med extra vatten och drick ofta!

Ha en fin sommar!
Kram Ulrica



Inga kommentarer: