23 juli 2015

Torsdag 23/7 Glädje och tråkigheter

Den 9/7 gjorde jag nya naglar.
Denna gång blev det lite rosa glitter.
Allt för att försöka matcha mina kläder till dopet.

Glädje - Lokes dop 11/7
 
Detta var min stass på Lokes dop.
Det roliga, eller ja, för mig i alla fall, är att denna
stass är nio år gammal och jag kommer i den! 

En liten ego bild på Me Myself and I.

En bild på pappa Nicklas, Mamma Bea, 
fadder Malin och fadder Mattias.
Vad tösen heter vet jag faktiskt inte.

Dopet ägde rum i Trångsunds kyrka.

 Här är gruppbilden igen och tårtor som Malin och Berith gjort.
Och kort på lite presenter.

Här är en måste-bild för att visa Husbandet att jag
for till Vega baren. *ler*

Tråkigheter
Det har varit en väldigt jobbig tid hos oss.
Men med stor tur och bra mediciner så har allt gått bra!
USA fick hastigt fara hem och vi fick oväntat besök.
Jättetrevligt! Men omständigheterna var inte roliga.

Det har heller inte blivit något handarbete gjort
eller utövat någon träning. Det har bara inte fungerat.

Men nu är det bättre.

Imorgon är det helg igen. 

Avslutar med en glad morfar med
sitt ena barnbarn Leo.

Nattinatti!

Inga kommentarer: