26 juli 2015

Söndag 26/7 Städning och sydag

Gårdagen gick i städningens tecken!

Fixade och donade som bra den för att hitta
mitt hem igen som lag låtit förfalla av olika orsaker.

Har till och med idag tvättat sex tvättar,
hängt fem, tagit ner nästan allt.

Lämnat grovsopor typ plast, plåt, papper och så vidare.


Var och lämnade tillbaka klister och en rulle tapet
hos Rusta. Shoppade på Ö & B lite röda lappar
och på Dollar Store. Även här lite röda lappar.

På Ö & B hittade jag blomlådor och 
en kruka med skylten Välkommen.

Och på Dollar Store hittade jag 
blomlådehängare och dynor.
Dynorna var dock lite mindre än vad 
jag hade tänkt mig. Men för tio kronor
så kan jag inte vara så kräsen. *hehe*

Det blev även lite sytt igår.
Ännu mer idag, typ sju timmar! *hahaha*

Kan tyvärr inte visa än vad jag gjort,
Det är en utmaning och jag vet inte än om jag får
blogga om den just nu. Återkommer med detta.

Imorgon drar jag igång med min träning igen.
Den har nu stått stilla i snart fyra veckor.

Nattinatti alla fina!

Inga kommentarer: