16 januari 2016

Lördag 16/1 Skrapmaraton

I fredags var jag på mitt andra scrapmaraton i Ulvåker
här i Skövde, eller ja, strax utanför Skövde.

Fredagens skörd
Kort nr 1
(rosa, lila och orange dekoration synligt)

Kort 2
(vintage)
Vann med detta kort.
Min första vinst! Jippie!

Kort 2
(använda minst 1 ordstämpel)

 Lördagens skörd
Liten smyckes ask som jag vikt och dekorerat
(göra en ask och tydligt visa vad den ska användas till)

Kort 1
(inspireras av en mall)

Kort 2
(naturkort)

Kort 3
(kungligt)

Kort 4
(ballong)

På fredagen kom jag till maran efter jobbet.
Vi var ca 9 som var där. Jätteroligt!

Vi fikade, drack kaffe och lite alkoholhaltiga drycker.
Två personer sov kvar och vi höll på till ca kl 23,30.

När jag kom tillbaka på lördagen vid 10,30-tiden var det
redan 10 personer som höll på att göra kort.

Det har varit jätteroliga två dagar!

Go kväll!

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Så kul det låter och jag har ju redan sett korten på Insta och har mina favoriter.