2 januari 2016

Lördag 2/1 På stan och kviltar

Idag for jag till stan, eller ja, Elins som vi kallar det'
här i Skövde. Ett köpcentrum med några affärer i

Och när jag kommer ut så eh, jaaaa, hur i hela H vete
tänkte denna chaufför av den gråa bilen!?!
INGET om jag får säga mitt!!!

TUR att man är smal och smidig! *asg*
In med magen och slida in bara!!! *hahaha*

När jag kom hem så hjälpte Husbandet mig att
hänga upp en gardinstång så jag kunde hänga min
senaste kvilt på väggen!

Jag är så nöjd med denna! =oD

Här ä några fler kviltar som jag är nöjd med!

Bild 1: Från en bild som jag modifierade lite
Bild 2: Min fina tulpan
Bild 3: En bokutmaning som jag modifierade
Bild 4: Hjärtan från en av syträffarna på
Skövde symaskiner.

Bilden med hjärtanen har jag sytt fast en kanal på
baksidan så man kan kroka i hänget så det ser fint ut!
Eller vad tycker ni?


Ha en fin kväll!


Inga kommentarer: