17 februari 2016

Onsdag 17/2 Stöd och träning

Söndag 14/2
Den 14/2 köpte jag ett armband för att att stödja
Hjärtebarn. Finns på Facebook, Hjärtebarnarmband.
På Facebook kan man beställa färg. =o)

Måndag 15/2
I måndags började jag jobba igen.
DET var en pers! *hövva*
Men jag överlevde!

Tisdag 16/2 
Igår blev det träning igen, äntligen!
Det var ju 14 dagar sen sist!

Igår blev det först 30 min leg works
(mage/rumpa/lår), sen 30 min styrketräning
armar/axlar och sen blev det 1 timmes spinning.
Klasserna leddes av Actic Arena Skövdes Julia.

Onsdag 17/2
Idag när jag vaknade så mådde jag jättebra!
Men, efter lunchen så bara kröp sig träningsvärken
på mig i låren! *hahaha* Och inte nog med det!
Jag arbetade i arkivrummet med X-antal arkivskåp
och X-antal arkivlådor! Så det blev minst
100 ofrivilliga squats också! *hihihi*

Låren känns nu också men det är en skön känsla!

Nattinatti alla!

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Hoppas du är försiktig med tränandet nu när du varit sjuk