4 februari 2016

Torsdag 4/2 Bil och sjukstuga

Idag när Husbandet och jag vaknade så var
vi hur ynkliga som helst!

Husbandet har en hosta from hell och som
gör att hans lungor vänds ut och in!

Och inte nog med det, han har fört över
hostan from hell till mig!!!!
Plus att jag hade feber, 38 grader!
Inte konstigt att jag var så yr!

Men, den gamla bilen måste städas och Husbandet
kämpade väl! Jobbade en stund och var sen tvungen
att komma in och vila. Själv låga jag i soffan som
en pascha! Kände mig jätteonyttig!

Men, bilen blev ren och fin och jag kämpade med att 
dammsuga hallen och vardagsrummet, sen orkade
jag inte med! Och innan dess så hade jag tömt 
diskmaskinen. Bara det var en pärs!

Men vi kom iväg till Bilia i tid och japp, här är vår
nya fina svarta Volvo V40!

Efter att vi hämtat bilen for vi och shoppade
och sen raka vägen hem och skuttade ner
i soffan med täcken och allt!

Inte nog med att vi mår dåligt!
De gräver precis utanför huset också!

Nu på kvällen har temperaturen stigit till 38,2
och jag mår ärligt talat skit!

Tur man har en recliner som man luta tillbaka och
kolla på TVn liggandes med mitt ursköna täcke på!

Just på bilden var det Antique roads eller vad det
engelska programmet heter. Tycker att det är roligt!
Nu på kvällen så är det Terminator Dommedagen.

Imorgon blir i alla fall en sjukdag!
Gillar det inte men jag bestämmer inte över det!

Nattinatti alla!

Inga kommentarer: