4 februari 2017

Lördag 4/2 Blandat

Här är mina goa barnbarn!
Leo och Loke!
Och snart blir Leo storebror! =oD

Torsdag 2/2
Idag på förmiddagen var jag och besöke
min svärmor på KSS där hon legat sen 15/1.
Hon är som tur är på bättringsväg!

Sen var det min tur att besöka min bröstsköterska.
Jag har haft ont i mitt vänstra (opererade) bröst och
vänster arm vad gäller vissa rörelser sen i 
november/december.

Hon kollade och sa att man kan få problem
upp till ett år efter strålningen. Så det är
bara att öva och öva tills det släpper!

Sen har jag mått illa sen 15/6 fram till dags dato!
Sköterskan hade frågat onkologen på KSS som
sa samma sak att min tumör var gränsfall
för att käka medicinen så nu tyckte läkare
nummer två att jag skulle sluta! YAY!

I torsdags var jag även hos staysick_ .
Det var tatueringsdags!

Denna gång blev det en sjöjungfru på vänster
underarm på ovansidan. Jag är jättenöjd!

Fredag 3/2
Idag var då första dagen utan medicin!
Kändes konstigt men skönt!

På eftermiddagen var det dags för lite 
spinning med Actic Arenas Andreas pass from hell!

Det var så skönt!

Efter jacuzzi bad så blev det film och lite
virkning av mormorsrutor.

Garn: Yarn Polly 100% polyester
Virknål: 4
Mönster: Standard mormorsrutor

Lördag 4/2
Idag hjälpte husbandet och jag lillsvåger
att flytta till sin nya lägenhet.

Som tack blev vi bjudna på pizza! *hehe*

Efter det for vi upp till Svärmor men hon var
så trött att vi bara sa hej och gick i stort sätt.

Inga kommentarer: