13 februari 2017

Söndag 12/2 Blandat

Jag behöver ett hus till mitt pysselrum!

Torsdag 9/2 
Idag körde jag ner Husbandet till Landvetter
för han ska jobba i Kina igen. *hm*

Misa don´t like it! =o(
Men, det är som tur var bara en kortare period.

Vad kan man göra då?
Jo, man kan åka till Actic på Arena i Skövde och
gogga (gå och jogga) en timme på gåbandet!

Och efter det blev det 15 min på en spinningcykel.
Men JÖSSES vad den var dålig! *hahaha*
Tackar vet jag spinningcyklarna i grupprummet!

Var tvungen att fota mina fina tulpaner!
Älskar tulpaner!

Fredag 10/2
Nu har jag virkat 34 mormors rutor till gruppen
Rekord mormorsrutor på facebook. =o)

Idag har jag även umgåtts med dessa goa ungar!
Lille Lucas och hans racerförarbror Leo! =oD

Självklart var deras föräldrar Erica och Pontus
med också. *hehe*

På kvällen blev det mys med ett nytt jättegott vin!
Rekommenderas starkt!

Lördag 11/2 
Idag for en vän, Annette och jag till Göteborg
för att fortsätta att virka mormorsrutor med 
en tjej som heter Cecilia. Himla trevligt hade vi!

Vi käkade på Pasta + på Södra vägen 2.
Jättegod mat!

Sen gick vi till Deisy Design.
Där köpte jag ett par knit pro, en kabel och 1 nystan. =oD

Efter det fikade vi på Evas Paley.
Himla mysigt ställe!

Annette och jag kom tillbaka till Skövde kl 21!

Söndag 12/2
De som känner mig vet att jag inte kan vänta med
vissa saker så att, eh, ja, jag fick upp min
crosstrainer från källaren alldeles själv! *hahaha*

Jag är nog alldeles för envis för mitt eget bästa!
Men, en god kvinna reder sig själv!
Eller vad det heter! *hahaha*

Nej, jag tog inte bort handtagen utan det gick i alla fall!

Och så passade jag på att fota mina kära hantlar 
jag har hemma i mitt hemmagym. =oD

~  ~  ~  ~  ¤   ~  ~  ~  ~

Ulricas Design säljer ljus med text.
De är 10 cm höga och finns i ett exemplar var.

De kostar 32 kr styck + porto. 





Inga kommentarer: