13 februari 2017

Måndag 13/2 ♥ Swisha en gåva ♥

Bröstcancer
Alla -ans dag
Tänk på Bröstcancerforskningen
Swisha din gåva till 9005919


Hjärtebarn  
Information

Varje år föds 1000 barn i Sverige med hjärtfel. 
Det är tre barn om dagen. Hjärtfel är den vanligaste defekten 
bland nyfödda i Sverige. Ändå är det många som inte vet 
något om hjärtebarnen. Jag hade själv aldrig hört talas om 
hjärtebarn innan jag födde min son som visade sig 
ha ett livshotande hjärtfel. 

Jag vill lyfta den 14:e februari som Alla hjärtebarns dag. 
En dag om året vill jag att dessa kämpar ska få stå i rampljuset. 
Så snälla hjälp mig att sprida detta evenemang och ordet om 
hjärtebarnen och glöm inte att swisha 14 kr till 

Hjärtebarnsfonden 9005877 den 14/2. 

Pengarna går till forskning så att ännu fler barnhjärtan 
ska få fortsätta slå och till att hjärtebarnen och deras familjer 
ska få en vanligare vardag. Alla kan vi göra något och tillsammans 
kan vi göra så himla mycket. 

Hjärtligt tack!
~   ~   ~   ~   ¤    ~   ~   ~   ~

Om du inte vill swisha till någon av dessa finns 
det massor av andra som behöver vårt stöd!

Ha en underbar 
Alla  -ans dag!


Inga kommentarer: