9 mars 2014

Borta bra men hemma bäst, skönt å ha en duktig "häst"! =o)

Onsdag
I onsdags blev det spinning igen.
 Och JÖSSES vad jag var trött
när vi var klara!
Ja skakade i hela kroppen!
Jätteskönt! =oD

På dan hade jag införskaffat lite "riktigt" tyg 
att kvilta i. Blev rätt nöjd faktiskt!


Torsdag
For upp till Stockholm med Bea på eftermiddagen.
Ingen visste om våran plan så är vi kom upp till
Stockholm så plingade vi på hos min lilla Mamsing.
Hon såg bara Bea så när hon såg mig blev hon jätteglad! =oD

Sen for vi ner till min lilla Momo och hon blev lika
överraskad som mamsingen. ;)

Roligt att kunna överraska ibland! 

Fredag
På fredagen for vi runt och shoppade lite
min mor, min momo och så jag så klart!

Hamnade på Lager 157 som jag aldrig varit
inne i. Hittade allt en liten tunika som jag
köpte för hela 100 kr. =o)

Mamsen och jag käkade en god liten middag.
Denna bild lade jag ut på Instagram och fick
svar från en gammal fin vän att hon kastar sig i 
bilen och far ner till mig. *hm* Då skrev jag
att hon kunde ju fara till min lilla Mamsing!

Näemn, åh, va, eh, Oj vad roligt! Men kan jag
komma i morgon blev svaret. Och självklart
gick det bra. =o)

Blev även klar med en bomullsmössa.
Virkad med nål nr 3.

Fick även dessa fina av min älskade Mamsing!
Ett helt fodral med Boye-nålar, 00-15!

TACK Mamsingen! < 3

Lördag
Så kom lördagen. Mamsingen, Momo och jag
for till en liten loppis som en annan gammal
god vän har. Och det var också roligt!

Vi hade inte setts på jättelänge heller!

Hittade en rolig hatt som jag provade!
LaDiva numero 1! =oD

Glömde ju visa mina loppisfynd också!
Fast dessa hittade jag på en annan loppis.
Det blev ett stickfodral på norsk och ett par handtag.

For även till Panduro i Farsta och köpte lite mer
"riktigt" tyg för kviltning.


Sen på kvällen kom min fina vän Helena och vi,
Mamsingen och jag hade köpt lite ostar, kex
och vindruvor. Vi kollade på Mello dåra! *hihi*

Av min fina vän Berith kom förbi
fick jag några jättefina mönster böcker/tidningar.

Söndag
Och idag styrde jag min kosa hemåt med en
mellanlandning och Cickis Design i Södertälje!
Där blev det leverans av garn, hämtning av
Hjälpstickan-strumpor och en gofika!
Tack fina Cicki med sambo!

Fick även lite gos av katten Elvis! ;)

 Fick även dessa fina hjärtan av min lilla Mamsing!

Japp, taskig bild blev det, men irl var det jättevackert!

Nattinatti alla goa! =o)

Inga kommentarer: