26 mars 2014

Onsdag 26/3

 Idag var en ledig dag från träning. Vad gör man då?
Jo, man går på stickcafé hos GarnMalin! =oD

Jag har som sagt garnförbud och DET märkte jag inte av!!
Jag blev med en Schoppel Zauberball 75% ull och 25 % nylon
 i härliga färger! Stickor nr 2-3 står det på lappen.

Och så blev jag med fyra nystan 
Cecilia 53% bomull, 33% viscos, 14% lin
och här är det stickor nr 4.

Till Cecilia köpte jag ett härligt effektgarn!
M&K Wedding 90% polyester, 40% Polyamid,
10% akryl och 10% bomull.
Här står det stickor nr 10. =o)

När jag var i Stockholm senast så fick jag med mig
några klistermärken med hem. Dessa satte jag på
mina skåpsdörrar i badrummet.

Och ja, för den som undrar så är det skaftet till
min golvmopp som syns längst ner till höger!
Tänkte inte på det! *skrattar*

Högst upp visar jag överdelen på de båda skåpen.
Längst ner till vänster visas den ena dörren.
Längst ner till höger visas sidan av skåpet.

Så, nu ska jag njuta lite av mitt sista kaffe för idag.
God natt mina vänner!

Inga kommentarer: