23 september 2014

Tisdag 23/9

Min frustration av att inte hitta finna saker fortsatte i morse!
Jag hittade inte min nya tjocktröja som jag tänkte ha på
mig under skinnjackan (imitation) som jag inte heller
hittade! Asså vad är detta!?!

Ja ja, det blev min tunna jacka dåra!
Ja, det var jättekallt att gå den lilla biten från bilen
till jobbet. En promenad på ca 5 min. 

När jag kom till jobbet kändes det lite konstigt!
Jag frös som bara den! Trodde att det var för att jag
hade på mig lite för lite kläder i morse.
Men jag slutade inte att frysa! Grejen är den att
jag sällan fryser. Men jag satt på jobbet med
en kupévärmare och var så kall att jag fick 
ränder på fingertopparna!



*hm* Jag har ju inte varit 7k på länge så,
ja,ja, måste lyssna på kroppen!
Jag gick hem efter 3,45 timmars arbete.

Detta blev dagens outfit:
Tofflor
Mysbyxor
Linne
Långärmad tröja
Halsduk
Morris
Handledsvärmare
och två filtar!

Lite gott grönt te blev det också.

Nu har jag sovit i ca 3 timmar känns det
lite "varmare" men ände inte. Fryser så fort
jag tar av något men ja, ja, jag dricker lite mer te.

God kväll!

Inga kommentarer: