4 september 2014

Torsdag 4/9

I april köpte jag en ny telefon, Sony Xperia Z1 compact.
Idag fyra månader efter är jag så irriterad på den så det finns inte!

Den går inte att få igång ibland, helt plötsligt kan jag inte ta emot MMS,
och bara helt från det blå så "kokar" den!
Den blir super het och laddar ut i 190!

Vad ska jag göra?
Jo, jag har fått hjälp av affären att göra en omstart.
Men det fungerade inte alls! :(

Igår när jag gick upp vid 05,15 så hade jag
100% i batteriet. Men när jag kollade igen på 
jobbet så hade jag bara 33% och kokhet! 
Say whaaaat!?"

Vad jag har gjort?
Jo, ca kl 06,20 satte jag mig i bilen och satte
på blåtanden för att lyssna på musik.

Färden till Mariestad med bil från Skultorp tar
knappt 40  min. När jag kliver ur bilen stänger
jag av blåtanden och går till jobbet i ca 5 min.

Nu orkade jag inte mer så nu lämnade jag in 
honom till "doktorn". Och vad får jag låna?!

Jo denna lilla manick! *LMAO*
Ska inte klaga, det går att ringa i från den och ta
emot sms, men det är allt! *hahaha*


Inga kommentarer: