13 maj 2015

Torsdag 13/5 Laddar

Igår i Billingskolan var det cirkus som 4or och 5or gjorde.
De var jätteduktiga! Som att vara på cirkus typ!
*applåder*

Och efter cirkusen så bjöds det på muffins,
chokladboll och en strut med popcorn.
(nä, jag åt inget!)

Tack!

Igår när jag handlade på Coop Extra stod det lite folk där.
De kom från Plan och japp, det nappade jag på direkt!
För flickors rättigheter! 


Så här ser det ut när jag har mina fikapauser i Billingskolan.

Och i morgon går starten på årets Viken Runt!
Starten för Eva och mig går kl 07,30 i Töreboda.
Målgång är också i Töreboda.

Cykeln är laddad och redo att fara iväg!
Cykelkorgen (ja, jag har cykelkorg) är också laddad!
Vattenflaskor ligger i frysen och ska bara fyllas med
vatten imorgon bitti.

Fick låna en bil då jag inte har krok på den vita.

Nä, nu är det nog dags att jag laddar för bingen!
Nattinatti alla!

Inga kommentarer: