19 september 2015

Lördag 19/9 Lite sjuk, lite sy och lite mys

Förra veckan fick jag ont i halsen.
På torsdagsnatten fick jag hosta så att
rösten försvann! *skräll*

Men sen verkade det som att jag höll på att
bli bra igen! Mene, på tisdagsnatten hände
något igen! Jag blev alldeles jättetjock
i näsan och typ feber.

Nu har jag bihålsinflammation som jag försöker
snyta ut. Är den inte borta till på tisdag får 
jag uppsöka läkare och få pencillin. *hm*

Fredag 18/9
I augusti fick jag med mig lite tyg hem
från min vän Nettan. Hon ville att jag skulle 
sy något till hennes nya fina kök.

Har inte funnit något mönster som jag gillat
än, men igår så fann jag ett!

Och ja, jag har modifierat det lite. *hehe*
Ritade en sak och sydde en annan!
Jag i ett nötskal! *hihi*

Det ska sys två block till som jag sen
ska sy ihop med en ljus strimma emellan.

Ni får se så småning om!

Fick även litet besök av chihuahuan Elvis.

Lördag 29/9
Idag har vi haft besök av en liten Elvis igen,
En liten gosig sådan.

Sen kom sonen Jerry på oväntat besök!
Och så kom även ena dotra, Erica,
med sin lilla familj på besök.

Fick hålla och klämma på liten Leo.
Han somnade i min famn så jag lade
mig i soffan så han log på bröstet.

Himla mysigt!

Sen for Husbandet och jag till Erica
och Pontus för att käka tacos.

God kväll!

Inga kommentarer: