16 september 2015

Onsdag 16/9 Jobb, Af och sytt

Tisdag 15/9
I tisdags ringde de från Billingskolan!
Roligt! 
Fick arbeta i en förskoleklass.
Vi skulle ut i skogen så det var på med regnkläder och stövlar.
Och orutinerad som jag är så ja, jag struntade i att
ta på mig regnbyxorna! *hahaha*

Japp, jag blev jätteblöt på benen eftersom vatten
rinner av en jacka! *hehehe*

Ja, ja det var ju bara vatten!

Igår blev jag även klar med min cocoon-kofta.
Eller ja, det blev en cocoon-ish-rödluvan look! *asg*

Så här skrev jag på facebook:
"Jaaa, vad ska jag säga? Hm, det blev en cocoon-ish-rödluvanlook! 
Men, den var rolig att göra! Japp jag har uppenbarligen missat 
lite på vägen! Men, what the heck! 

Garnåtgång: 3 nystan Himalaya Mercan Batik, 
2 blå och 1 orange bomullsgarn på ca 50 g var. 
Virknål nr 3,5

1 megamormorsruta, och 3 halva mormorsrutor."

Men den är skön på! *hihi*

Onsdag 16/9
Idag for jag ner till arbetsförmedlingen (af).
Jag tog med mina papper, igen, för att verifiera dem.
När jag var där för 14 dagar sen kunde de inte verifieras.
Men idag gick det visst bra! Konstigt!

Ja, ja, nu är de verifierad i alla fall!
Och jag har skickat papper till a-kassan också.



Ikväll sydde jag tre mössor i olika storlekar.
De går att beställa fler.

95 kr styck + porto 

Hann precis lägga ut dem så var det en tjej
som köpte den vuxna mössan och beställde till sin son.

Himla roligt!

God natt!

Inga kommentarer: