19 maj 2008

Axevalla Marknad 17/5

Så, då var man en erfarenhet rikare! *ler* Regn, regn och åter regn med någon solglimt här och där. *skrattar* Tur att jag hade köpt mig ett alu-partytält! Inte för att de var vattentätt, men det kom inga "feta" regndroppar! När jag kom hem fick jag hänga upp allt i garn- och tygväg på tork. *s* Det var väll inte den mest lönsammaste försäljning jag gjort när jag varit ute! Det var tunnt på folk förstod jag när de vana torghandlarna klagade. Tjänade i alla fall in plats-hyran och lite till. *s* Men, jag har gjort det och kommer att göra det igen, stå på Axevalla Marknad. =oD

Jag i egen hög person försöker hänga upp mina smycken på ett fint sätt. =o) Då regnet kom plötsligt glömde vi att ta foton på självaste bordet. De flesta bilderna är tagna innan regnskurarna och något efter en regnskur. Sorry!





Här syns min trappa som mitt kära husband gjorde till mig.
Den var jättebra!







Det är ju tur att lilla Momo var med och hjälpte mig hänga upp alla småsakerna så lilla Mamsingen och jag kunde hänga upp allt stort!







Här är jag med en dam som gått på en av mina smyckeskurser.
Sakerna jag har i jackan är klämmor. De var jag tvungen att snabbt komma åt när regnet ÖSTE ner och för att sätta fast plasten så den inte flög all världens väg. Vi hade dock bara sex armar till ett tre-meter långt bord! *asg*




Här står jag igen, nu med regnjackan på för det blåste och man frös som bara den när man inte var i solen som bara var framme lite då och då. =o(

Jag vill tacka min kära Mamsing och Momo för all hjälp och roligt denna underbara dag och helg! TACK! =o)

2 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Kul att du hann med att fixa några foton iallafall!!
Är ledsen att jag inte hade möjlighet att komma och titta till dig, men men det blir en annan gpng!
Ha en bra dag!!
Kramelikram

Unknown sa...

Jag har också varit knalle med stånd det måste vara runt lön eller barnbidrag, annars handlar inte kunderna något. Men det är kul att sälja;o) Eldstickan