21 maj 2008

Nytt uppdrag

Tyvärr kunde de inte ha mig kvar på mitt braiga uppdrag. =,o(
Sista dagen var i fredags. *snyft* Det som var så roligt och nära hem. Ja, ja, jag överlever.

Fick ett nytt uppdrag i måndags, Länsstyrelsen i Mariestad. Det är intressant och roligt, men tar ca 40 min att köra med bil och ca 1,40 tim med buss! *suck* Fast på måndag skall jag dela bensinkostnaden med en annan tjej som också bor i lilla Skultorp. *ler* Liiiite billigare blir det i alla fall. *s* Detta uppdraget sträcker sit till att börja med fram till och med 29/8.

4 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Har du också varot i Mariestad idag?? Då kunde vi ju träffats!

Smycka sa...

Jag har varit i Mariestad sen i måndags och kommer att vara där till och med 29/8! *asg* OCH, jag har hittat PÄRLBUTIKEN!!! *YIPPIE* =o)

Pärlmudden sa...

Menar du de som har Panduro, eller finns det någon annan pärlbutik??
Jag var hos Pethrs dom har Elviras garn, jättetrevligt var det!!
KRAM

Smycka sa...

Jag menar symaskinsaffären som säljer Panduor-sakerna ja. Vars ligger Pethras butik då?

Kjam =o)