5 september 2008

Utmärkelse


När jag var inne hos Pärlmudden såg jag att hon fått en utmärkelse och tyckte det var jätteroligt! Sen när jag läste hela texten såg jag att hon hade gett mig samma fina utmärkelse! TACK söta du! =,o)
* Karlsson's blandning - Jättetrevlig blogg med en massa söta mini-damer och en hel del annat smått och gått. Hoppas din fot har blivit bra nu.
* Ninas Hörna - För din underhållande blogg! *skrattar* Den är trevlig och rolig, Barba-familjen, tummen dina sydda alster med mycket mera. Vet att du har fått den förut, men jag ville ge dig en också.
* Eldstickan - Också en underhållande blogg. Älskar att läsa om dina eskapader och barn och allt som händer. *fnissar* Tycker självklart om att se dina alster också.
* Garntussen - Trevlig blogg, nya garner, stickor, djur bland annat. Tycker om att läsa den helt enkelt. =o)
* Urmordens blogg - Har också en underhållande blogg, garner, barnbarn, fina bilder och jag tycker om att kika in här. =o)
Jag kan rabbla upp en hel rad med bloggare som jag gillar att läsa! Men gjorde mitt val att ge utmärkelsen till ovan nämnda bloggare. =o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! vad glad jag blir,Tack snälla du.
Jag gillar din blogg oxå

Smycka sa...

Vassego! =oD

Unknown sa...

Du rockar baby!;o) Du är åternominerad;o)

Smycka sa...

*hihi* Thanks baby! =oD