27 oktober 2008

Skultorpsdagen 12/10

Här står jag i stormen som varade hela dagen! Bordet höll på att välta ex antal gånger innan vi kom på att man faktiskt kunde ta av taket. *s* Gungstolen är inte min, den är min lilla mamsings. *hihi*
Lite stickat, muddar, vantar, mobilpåsar och dylikt.

En ljusstake kan man ha nytta av på många sätt! *s* Denna hade fyra svängarmar som jag satte lite mössor på. Pinnen i mitten skruvade jag bord. Nedan för ligger fler mössor, vantar och annat kolliox.

Här kom smyckesdelen fram. *hihi*

Hematit (blodsten) som berlock och örhängen. De flesta är med silverkorkar på den lilla tavlan och med swarovski-kristaller.

Lite närstudie på en dojja med armar som lilla mamsingen köpt till mig i Spanien tror jag det var. Den var jättebra till mina armband. I "snörningen" kan jag sätta ringar om jag vill.

Fler örhängen och berlocker.

Lite mobilsnoddar och stickmarkörer.

Mina halsdukstubar. Jag tycker att de är jättesmarta, men måste hitta en lämplig "modell" som jag kan demonstrera dem på så mina kunder fattar vad det är. *hahaha*

3 kommentarer:

Marianne sa...

Det var mycket fint på det bordet. Hoppas du fick mycket sålt.

Smycka sa...

Jag klagar inte! Allt över noll kronor är bra, säljer jag över bordshyran är det bättre. Och allt över detta är jag jättenöjd med. *ler* Det är inget ställe jag förväntar mig att sälja mycket på, utan mest som PR för att jag finns i korkarna. Hoppas mer på de större marknaderna i december.

Anonym sa...

Åh, vad fint hoppas att det verkligen gick bra för dig...

Tänk om du kunde bli gästbjuden till jamtlimarknade i Jämtland nästa år, kan vi inte hålla kontakten och så kan jag försöka få in dig som gäst...

Det är så härligt, en bod man kan låsa på kvällen man behöver inte städa undan för de tre dagarna förrän man ska hem då marknaden är slut för den helgen...

Mysigt, gammeldags...

Du skickade din mail i min blogg för du ville att jag skulle skicka min adress för en överaskning till min dotter, men jag tordes inte för det kändes som om jag var en bov då om du skulle skicka till min dotter...

men min dotter skulle nog bli såå glad för hon har det jobbigt och vill du fortfarande så får du gärna göra det, det var inte att jag ville utan jag skämdes/Kramar i massor