14 december 2008

Blandat

Så har vi haft sista stickcafét för i år! *snyft* Det var jättetrevligt med julsånger till dragspel, alkoholfri glögg och en massa trevliga människor! =o)
* * * *
Den 8/12 var jag hos frissan och frissade till mig! *s* Jag blev mörkhårigare och klippte av sidorna lite. Men längden finns kvar. *ler*
* * * *
Sen var jag tvungen att fira 1 månad som icke rökare! =oD
Jag lyckades få en tid för att fixa mina naglar! Jag har aldrig gjort det förr och jag tyckte det var jätteroligt! Det är mina egna naglar, inga lösa. =o)
Det är en fransk manikyr med lite mönster. Det är bara mönster på två naglar.

5 kommentarer:

Pärlugglan sa...

Oj, råkade kommentera i det gamla inlägget när jag svarade på din kommentar där.

Men så här skrev jag efter mitt svar på din kommentar, hehe, mycket kommentarer blir det :) lol
Oj vad mycket du har producerat, jag blir imponerad, jag surfar mest runt och tittar på vad jag skulle vilja göra, så inget blir klart, eller ens påbörjat.

Håller just nu på att få färdigt ett halsband till en tävling hos Zionesse pärlbutik, det måste anmälas senast i morgon. Har ett bidrag på en tävling där röstningen går ut inatt BraPärlor om du vill kolla ;)

Kram
Inger
PS. Snygga naglar! DS

Pärlmudden sa...

Hej gumman!!
Gud vilka läckra naglar!!!!
Tack för att du var "min privatchaufför" till o från Karlsborg, Jättesnällt!!!!!!!!

Kul att det gått bra för sig på marknaderna!
Grattis också till att du är duktig med att sluta röka, är imponerad av dig!! GRATTIS!!!
Hoppas vi ses före nästa stickcafe, synd bara att det inte är förrens i februari!
Kram

Smycka sa...

Pärlugglan:
Hoppas det gick bra på Zionesse- och Bra Pärlor-tävlingarna.

Kram
Ulrica =o)

Pärlmudden:
Alltid darling! Två pers i en bil är vällan inga problem! *s* Ja, det är roligt, men det går som sagt upp och ner på marknaderna. Jag brukar försöka få in bordshyran i alla fall. *s*

Jag e också impad av att jag lyckats så bra hittills!

Hoppas också att vi syns före februari!

Kramizar i massor
Ulrica

Pärlugglan sa...

Nja, det gick väl inte så lysande! Men :) jag vann en utlottning av ett pärlpaket för 100:- för att jag röstade på vinnande bidrag, på BraPärlor.

Och om jag gör ett smycke där merparten består av de pärlorna, som för övrigt var jättefina, så skulle hon publicera en bild av det och en intervju, kan ju vara kul, men lite läskigt :)
Kram kram
Och en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År
Inger

Smycka sa...

Ska kika in till dig strax, ska bara svara färdigt på några till. *ler* Ligger lite efter här. ;)

Antar att det blev snyggt som vanligt!

Kram
Ulrica =o)