14 december 2008

Julstämning i Skövde 13/12

Så gick det en vecka och det blev dags för Julstämning i Skövde. Mer förberedelser! I Karlsbor gick det mycket smycken så jag gjorde lite fler till den 13/12.

Hematit och silverkrokar

Swarovski, silverdelar och silverkrokar

Memorywire armband

Långa halsband

Toggelhalsband (knäpps mitt i fram)

Försökte finna en smart lösning för att få upp mina sjalnålar, men att använda alpaca är inte att rekommendera! Sååå glatt! *asg*

Hittade lite Fabel i mina gömmor och knöt två rader runt en "kudde" Inte det bästa att göra heller, men isses, nöden har ingen lag! *fnissar*

Silverkorkar med silverdelar, swarovski och hematit.

Min ena dotter följde med mig. Här var det rejäla torgbord!

Stickat

Hela bordet

Hela bordet igen

Bordet från ena sidan
På denna marknad gick det åt mest stickat! Fick även två beställningar! =o) Jag är jättenöjd både med Karlsborg och denna marknad!

2 kommentarer:

Cicki sa...

Så otroligt mycket snygga smycken du har gjort. Vad duktig du är.

Smycka sa...

Tack snälla Cicki! =oD