7 juni 2009

Marknad i Karlsborg

*gäsp* Gick upp kl 5,15, hämtade systerpj kl 6,30. På vägen till Karlsborg sprang två harar över vägen och senare även en räv.

Kom till Karlsborg och börade slå upp vårt lilla bord och allt. Det gick bra, men det börade ju regna redan i Skövde!!! *brrrr* Det stod på vädret där jag kikade att det INTE sulle regna!!! *DAAAAA* Det öste ju för jösses namn ner till och från!

Jag var dyblöt!!! Vi fick hjälp från ett hjälpsamt par som sålde garn med presseningar och klamrar. STORT tack till dem! Ska kolla på riktiga marknadsställningar! *morr*

Bilder kommer lite senare.

Vi hade i alla fall jätteroligt! =o)

6 kommentarer:

Anna sa...

va kul!
fick ni mycket sålt och vad sålde ni? kram

Sunna sa...

Så kul,trots regn, sålde ni era egna saker

Smycka sa...

Anna: Det var roligt fast mycket blött! *s* Vi sålde det vi handarbetat.

Kram =o)

Sunna: Ja, vi försökte ska jag vällan säga sälja det vi handarbetat. *haha*

Kram =o)

ghost sa...

jag skrev kommentaren på fel ställe ser jag nu. haha. skriver tack här istället. ;)

Anonym sa...

Hallå hallå!
Jessica här!
Har kollat upp de där nålarna du ville ha, de kostar 50kr för 100st.
Vill du att jag ska beställa såna till dig, ska beställa därifrån nu snart ändå.
Ha det gott!
Kram Jessica
Persikan999@Hotmail.com

Smycka sa...

ghost: Ingen fararu! Allt går bra! *hihi*