14 juni 2009

Nya köket

Nu har jag flyttat in i mitt nya kök!
Mitt Husband har jobbat stenhårt! *pöss påre*
Nu har jag flyttat i skåpen och fyllt dem till både
bredden och höjden!
Till vänster i bild står numer min kaffebryggare.
Till höger om kranen hänger en "pinne" med
lite koliox på.
Vi fick hem det lite längre matbodet som vi
ställde mot fondväggen så länge.

Sydde väldigt slarvigt en svart spetsgardin.

Här är mitt älskade porslin, Gefles Blå ros!

Så här blev min plastpåshållare! =o)
Cicki, som du ser så bytte jag tyg. *s*
Hade köpt denna lilla tyglapp för hela 5 kr
på Gengåvan i Skövde.
Den rymmer i alla fall ca 26 påsar!
Den fick ett guldigt snöre.
Här är min stege/pall. Inköpt från Mio för hela 199 kr. =o)

6 kommentarer:

Sunna sa...

Så underbart med ett nytt kök, vad duktiga ni varit

Smycka sa...

Det är Husbandet som ska ha all credit! =o) Han har slitit han! Jag har bara gjort de lätta som att fylla alla skåpen. *asg*

Cicki sa...

Vad fint det blev i nya köket. Och påsväskan blev snygg. Den var väl inte så svår att sy.....:-)

Smycka sa...

*skrattar* Nä, den var lekande lätt! *fnissar* Hittade även ett guldband som jag sydde dit istället för att göra ett band av tyget, lat/smart som jag é! *asg*

Marianne sa...

Vad härligt med ett nytt kök.

Smycka sa...

Japp! Jag trivs som bara den! Har inte suttit framför TVn mer än i tisdags, Matrix. *hihi* Trivs i mitt kök sååååå mysse! =o)