19 oktober 2009

Angående värken

Det var inte meningen att låta jättenedstämd.
Menade bara att jag hade på känn att röntgen inte skulle visa något.
Brukar vara så när jag har ont någonstans.

Exempelvis min muskelbristning, det syns ingen blödning på utsidan.
Lite svullen bara men kanske inget som man lägger märke till i första hand.
Men kikar man på min fot så har blödningen ramlat ner i foten, som en blåtira ramlar ner i ansiktet. *flinar* Jag tycks få de osynliga onda. *ler*

Jag hoppas naturligtvis att läkarna finner vad som felas med mig!
*håller fortfarande tummarna*

Väntar nu på tid från reumatologen. =o)

3 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Du är väl inte speciellt gnällig?
Ibland när man har ont måste man få säga/skriva det högt för att orka "ta tag" i det igen. Det är jobbigt att vara sjuk och ha värk.
Jag finns alltid här för dig när du behöver prata, precis som jag vet att du finns för mig.
KRAM

Nina BF sa...

man har all rätt att vara lite nedstämd när man bara väntar och väntar på helt omöjliga diagnoser! Gnäll bara, det brukar kännas lite bättre sen! Kram

Smycka sa...

Muddis: Jag vet vars du finns! ;) Bara det att jag blir så frustrerad ibland. Kram

Nina: Tack söta! Blir som sagt väldigt frustrerad ibland bara. Hoppas att jag får komma till reumatologen snart. Kram kram