12 oktober 2009

Skultorpsdagen på Orkanvallen

Här hänger mina sjalar.
Tyckte att det fattades några men kunde inte förstå v
ars jag hade gjort av dem!
Sen när vi skulle plocka ihop allt kom jag på att jag
hade haft med mig alla då klara Estlands-sjalar till
jobbet och de låg i fint i en påse hemma!!!
Himla bra tycker jag!! *asg*

Här är foto på bordet.

Närstudie på bordet. =o)

Lite muddar och annat trams jag gjort. *hihi*

Här är min eminenta mösshållare. Det är en ljusstake! *hahaha*

STORT tack till min Lilla Mamsing och Momo för all hjälp i år igen!

5 kommentarer:

Eva sa...

Det var mycke smått och gott du gjort.Ser flera sakej jag vill ha.... sjalen du glömde hemma var nog meningen att du själv ska ha.

Kram!

Smycka sa...

Tack du! Och det var inte en sjal utan 11 stycken!!! *asg* Fast, en av dem är jag väldigt sugen på måste jag ju erkänna. *hihi*

Kramiz =o)

Anonym sa...

Det var bara roligt. Kram mamma

Nina BF sa...

Så himla fint! Hoppas du fick sälja lite så att andra får reda på hur duktig du är! (det är inte ironiskt även om det låter så, utan ärligt menat!) Kram

Smycka sa...

Nä, det blev ingen bra försäljning i år. Tyvär. =o) Men skoj!