22 oktober 2009

Nya fynd

Detta underbara överkast till en dubbelsäng fyndade
jag idag på Gengåvan i Skövde.
Priset?
150 kr!!! =oD

Liten närstudie på lappverket.

Sen hittade jag denna lilla rara tingest för 10 kr.

Som ni ser är den inte så stor. *s*

Dessa goa glas fyndade jag förra helgen.
Två hittade jag på en loppis för 10 kr styck och
tre köpte jag på Gengåvan för 15 kr styck.
Det fanns flera men de flesta var likadana och
jag tyckte inte att jag skulle ha fler just då! *suck*
Att man aldrig kan lita på magkänslan!!!

Så idag for jag tillbaka till Gengåvan för att kolla efter
dem men de var naturligtvis slut! *hm*
Men, jag fick ju ett nytt överkast och en ny liten skål istället.
*hahaha*

8 kommentarer:

Knyppeltanten sa...

Vad snyggt överkastet är och till det priset. Grattis

Paradiset Kaos sa...

Det brukar vara så när man vill tänka efter innan man köper mera.:-)

Smycka sa...

Knyppeltanten: Tack! Jag blev bara SÅ kär idet! *hihi*

Paradiset Kaos: Jo, stod i valet och kvalet när jag shoppade men tyckte inte att jag skulle ha fler. Nu när jag ser att familjen älskar dem ville jag ju ha fler. *s*

Cicki sa...

Vilket snyggt överkast och vilket pris. Är det hemsytt?

De där glasen tycker jag man ser då och då så du hittar kanske fler att komplettera med senare.

Smycka sa...

Cicki: Har faktiskt inte kollat det. *s* Blev bara så betagen av det! *hahaha* Jo, jag får vällan hålla ögena öppna. *s* Saknar ju Mimmi. Kram

Cicki sa...

Jag ska besvara ditt mail imorgon. Är för trött ikväll men tror att du är inne på rätt spår.

Susilull sa...

Vilket fint lapptäcke!

Smycka sa...

Cicki: Det var fabrikssytt. Hade nog varit dyrare om det var handsytt. Tack för mailet!

Susilull: Jaa, jag föll som en fura för det! *hihi*