27 oktober 2009

Nya naglar

Idag blev det en fransk manikyr med en rosa glitterrand. =o)

6 kommentarer:

Cicki sa...

Snyggt. Nu för tiden håller inte mina naglar så länge att jag hinner göra något snyggt av dem. Annat var det förr. Då kunde jag ha dem nästan hur långa som helst.

Eva sa...

Tjusigt !

Smycka sa...

Cicki: Mina naglar hann väll både bli långa och gå av i olika omgånger. Men nu när jag slutat röka så tar jag mig friheten att lägga på acryl eller gelé så de blir "tjockare" och håller längre. =o)

Eva: Tack! =o)

Pärlugglis sa...

Vad fina! :)

Kan passa på och tala om att jag bytt namn till Pärlugglis, om du vill ändra din länk till mig. Den gamla kommer att finnas kvar ett tag, men inte uppdateras.

paerlugglis@gmail.com

Kram
Inger

Musseblomman sa...

Det blev jättesnyggt. Gillar franskt!.. ;)
Ha det så bra!

Smycka sa...

Pärlugglis: Tack! Har fixelixat länken! Skoj att se dig! *kramen*

Musseblomman: Tack! Jag gillar också franske. Men tycker även om att mixtra lite. *ler*