10 november 2009

Igår...

...firade jag 1 år som icke rökare! *yeay* =o)

12 kommentarer:

Katarina sa...

GRATTIS!

Pärlmudden sa...

GRATTIS RARING!!! DU ÄR BÄST!

Sunna sa...

DUKTIGA DU, jag tillhör också numera de ickerökande, har nu fixat 1,5 år. börjar kännas skönt men jobbigt har det varit

Marianne sa...

Grattis, bra jobbat!

Cicki sa...

Grattis. Vad duktig du är.

Susilull sa...

Grattis! Det var duktigt!

Unknown sa...

GRATTIS! Tänk vad mycket garn du får för cigarettpengarna ;o)

Smycka sa...

Katarina: Tack! =o)

Muddis: Thanx babe! ;)

Sunna: Grattis till dina 1,5 år! *kramar om* Ja inte har det varit en dans på rosoer, men inte så svårt som jag trodde det skulle vara. *ler* Har provat 1 bloss, i juni, fy fn vad illa det smakade! *asg*

Marianne: Tack! =o)

Cicki: Tackar! =o)

Susilull: Tack! Känner mig duktig! =oD

Eldstickan: Att jag får! Problemet är bara det att jag lägger de mesta av de pengarna på naglarna! *asg*

SF sa...

Stort Grattis!

Pärlugglis sa...

Grattis, duktigt jobbat! Även om jag aldrig varit rökare så förstår jag att det är svårt.
KRAMAR!

Smycka sa...

Signe: Tack! =o)

Pärlugglis: Ja, det är inte det lättaste, men är man bara tillräckligt motiverad så går allt! Det är jag övertygad om. Kram kram =o)

Nina BF sa...

Imponerad! Grattis!