14 november 2009

Te och garn 4

Detta fina gröna paket låg hemma på köksbordet när jag kom hem i torsdag! =o)

Och i paketet fanns det två värmeljus, ett rör med pärlor,
två nystan med Drops Silke Alpaca (20% Silke 80% Baby-Alpaca)
i en härlig färg, två påsar Yogi Tea Tulsi Mint Organic,
två påsar Liquorice minty, två påsar Chai green och en stor påse
med Chamraj Grape-Päron grön bladte.

Det senare har jag nu druckit av några gånger och det är jättegott!
Ska smaka på de övriga lite senare idag tror jag.
De doftar jättehärligt!
Till allt detta ett fint litet kort i ett guldigt kuvert!

TACK snälla Charlotte! =o)

2 kommentarer:

Sunna sa...

vilket paket du fick, vad roligt

Smycka sa...

Jaa, det ska blir roligt att göra något i garnet, tror att det får bli några goa muddar till mig själv! Måste ju skämma bort mig själv ibland också. *hihi*