31 januari 2011

Utmärkelse

Fick denna fina award från Pärlmudden den 21/1.
TACK!
Nu ska jag visst berätta tre saker som jag tycker om.
Varför välja bara tre när det finns så mycket? ;)


Jag tycker mycket om att handarbeta/skapa.
Är nog lite av en periodare.
Ibland är det bara virkning,
eller stickning eller något annat.
Ett tag var det att måla på träredskap.
Himla roligt! =o)

Tycker det är roligt att vara ute på nätet på datorn.
Gillar att blogga, vara på Facebook, Tradera,
hitta information och allt annat man kan göra på datorn.

Gillar att resa och göra roliga saker. =o)

Svårt att välja bara tre, men här är de
att skicka awarden vidare till:

Rosenvante
Sunnas blogg
Urmoderns

8 kommentarer:

Carina sa...

Länge sedan jag såg några fina utmärkelser. Trevligt tycker jag som själv fått en del. Jag blir i alla fall glad över dom.

Smycka sa...

Jag gillar dem också och blir jätteglad av dem. =o) Lite svårt bara att begränsa sig, vill ju gärna ge dem till alla! =oD

Rosenvante sa...

Tack snälla du.
Ska fnula lite innan jag gör nått.
Hoppas du får en bra dag och ta det nu försiktigt utan skenan och bli inte för ivrig, du vet sakta sakta framåt. :)

Smycka sa...

Rosenvante: Varsegod! Jag fnulade jag också. Det är inte lätt. Nä, skynda långsamt är mitt motto just nu. =oD

Eva sa...

Tackar ! en sån fin utm. ska ta itu med den under dagen

Ha en härlig dag!

Smycka sa...

Eva: Varsågod! Ha en härlig dag du också. =o)

Sunna sa...

Tack för den,lycka till med din gympa nu och hoppas du snart kommer igång

Smycka sa...

Sunna: Varsågod! Tack det behövs. =o)