2 september 2011

Lite blandat och hårigt

Här är min "hörna" i köket! Det är kökssoffan som
man ska sitta i och äta mat ute i köket är det tänkt.
Och när vi inte äter här skulle jag sitta
och räkna matte!!! Ni ser hur bra det går!!!
NOT!
Matteboken ligger i min lilla
tygväska längst ner till vänster i bild.
Resten är typ garn och pärlor! *skrattar*

Idag när jag bläddrade i mina gamla tidningar
så hittade jag något skojsigt!

I första uppslaget såg jag denna fina bild!

Och på sidan 34 denna lilla!
Den är ju så fin och jag gillar det vinet! =o)

Japp, jag har glömt att raka bort allt hår! *iiiiii*
Nä, det är denna lurviga sak jag bråkar med varje
kväll när jag lägger mig. Som ni ser så är MIN
plats redan upptagen! *gaaah*
Men jag älskar honom i alla fall! *amore*

1 kommentar:

Stickmor sa...

Jag tycker det ser så hemtrevligt ut med en plats som din soffa.
Min säng är också alltid upptagen och hårig varje kväll. Men av en katt. Han tar upp halva sängen på natten också. Men... det får han!